Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Μενούνος: Θέλει να χορέψει και ελληνικό χορό!


Να χορέψει live έναν ελληνικό χορό σχεδιάζει η Μαρία Μενούνος και δεν κρύβει πως θα προσπαθήσει να πείσει την παραγωγή του αμερικάνικου «Dancing With The Stars» να βάλει «άρωμα» Ελλάδας!
Παράλληλα, η παρουσιάστρια μιλά για τους ψηφοφόρους της, τον γάμο και… την Μαριέττα Χρουσαλά.

«Ξέρω ότι τα media στην Αμερική έχουν μια κλίση προς το λάτιν στιλ γυναικών και το λάτιν lifestyle, αλλά μην ανησυχείτε, θα κάνω τους Αμερικανούς να αγαπήσουν την Ελλάδα και το ελληνικό ταμπεραμέντο. Είμαι τόσο αποφασισμένη να δείξω σε όλη την ομάδα του «Dancing with the stars» πώς χορεύουν στην Ελλάδα, που αν δεν τους πείσω με αυτό, θα ζητήσω να διαγωνιστούμε σε ένα live στον ελληνικό χορό», δηλώνει η Μαρία και δεν κρύβει για ακόμα μία φορά την περηφάνια της για την καταγωγή της.

Η γλυκιά παρουσιάστρια δεν παρέλειψε να στείλει την ευγνωμοσύνη της σε όσους την ψηφίζουν στα live αλλά και σε όσους Έλληνες ξαγρυπνούν μαζί της μέσω Twitter και e-mail την στιγμή που εκείνη χορεύει.

«Κατά κάποιον τρόπο δέχομαι τον τίτλο του sex symbol, γιατί κάποιες μέρες αισθάνομαι πραγματικά σέξι. Κάποιες άλλες όχι. Πιστεύω ότι η διάθεση σε επηρεάζει πολύ στο να νιώθεις σέξι», λέει η Μαρία και δεν κρύβει ότι έχει κάποιες αναστολές για την εμφάνισή της στο «Dancing», αλλά και ότι την έχει απορρίψει κάποιος άνδρας!

Τον γάμο τον σκέφτεται η παρουσιάστρια, όμως, κουφέτα δεν θα φάμε σύντομα: «θέλω να κάνω οικογένεια, αλλά όχι αυτήν τη στιγμή. Οι επαγγελματικές υποχρεώσεις μου δεν μου αφήνουν τον χρόνο να ασχοληθώ όσο θα ήθελα εγώ και όσο με έχουν μάθει ο πατέρας μου και η μητέρα μου».

Όσο για την Μαριέττα Χρουσαλά;
Η γνωριμία τους έγινε μέσω του κοινού τους φίλου, Σωτήρη Κυρανάκου, στο πάρτι που έκανε η Μαρία το καλοκαίρι στην Αθήνα, για το νέο της βιβλίο! «Είναι πάρα πολύ καλό παιδί και έχω ακούσει και τις συμβουλές της σχετικά με τις δυσκολίες της προπόνησης στο “Dancing with the stars”», προσθέτει.





Star.gr