Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Το ξέσπασμα του Μαργαρίτη: Γράφουν παντού ότι έχω καρκίνο!

Εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο της Καλαμάτας
μπήκε το βράδυ του Σαββάτου ο Γιώργος Μαργαρίτης. 
Ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής βρισκόταν στην Καλαμάτα με φίλους όταν ξαφνικά ένιωσε έντονους πόνους στην κοιλιά. 

Αμέσως πήγε στο νοσοκομείο και εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν ότι πρόκειται για κρίση της χοληδόχου κύστης. 
Ο ίδιος, πάντως, δηλώνει ότι είναι καλά, αν και έχει θυμώσει πολύ με όσα γράφτηκαν για την υγεία του.

«Με έχει πεθάνει όλο το Ίντερνετ. Παντού γράφουν ότι έχω καρκίνο. Τι πράγματα είναι αυτά; Εγώ πετάω! Είμαι αετός!», δήλωσε χαρακτηριστικά στην «Espresso» και συνέχισε: «Ένας κολικός ήταν και τίποτα παραπάνω… Εντός των ημερών θα μου δοθεί εξιτήριο».

Εμείς να του ευχηθούμε περαστικά...



protothema