Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Γέννησε οκτάδυμα, έχει 14 παιδιά και ποζάρει γυμνή!


Οι περισσότερες μαμάδες αφότου γεννούν νιώθουν λίγο περίεργα με το σώμα του μέχρι αυτό να επανέλθει με κόπο στα φυσιολογικά του επίπεδα…


Η Nadya Suleman όμως, η γυναίκα που έγινε γνωστή το 2009 όταν έφερε στον κόσμο οκτάδυμα, φωτογραφίζεται γυμνή για το Closer….

Η μητέρα των συνολικά 14 παιδιών, χρειάστηκε τρία χρόνια για να πετάξει από πάνω της όλα τα 63 κιλά που είχε πάρει… «Ποτέ δεν ήμουν καλύτερα» σημείωσε η ίδια.

«Τα παιδιά έχουν πειθαρχία και κανόνες και τρώνε μόνο υγιεινές τροφές, δεν ξέρουν τι θα πει γλυκό», λέει, «έχω κάνει πολύ καλή δουλειά μαζί τους».

Η Nadya λέει πως δεν έχει κάνει σχέση εδώ και 13 χρόνια και πως όλα τα παιδιά της προέρχονται από δωρητή σπέρματος, καθώς εκείνη απλά δεν έχει χρόνο για ένα άνδρα…

«Τραβώ πολύ την προσοχή των ανδρών αλλά δεν πρόκειται να βγω ραντεβού μέχρι τα οκτάδυμα να γίνουν 18, ζω γι’ αυτά», λέει. «Ξέρω πως σε πολλές γυναίκες αρέσει η ανδρική προσοχή αλλά εγώ βγαίνω ντυμένη πρόχειρα και άβαφη, φοράω περούκα ακόμα και ψεύτικη κοιλιά εγκυμοσύνης για να τους απωθήσω».

Όσο για το πώς κατάφερε να χάσει τόσα πολλά κιλά;;; «Μάζεψα σαν λάστιχο, δεν ξέρω πώς έγινε, τρώω σαν άλογο, δεν μετράω τις θερμίδες».


Όπως συμπληρώνει άρχισε να κάνει γυμναστική λίγο μετά τη γέννα ενώ τονίζει πως:

«Δεν πίστεψα ποτέ στις δίαιτες, απλά τρώω υγιεινά. Τρώω δεκαπέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα!. Τρέχω σαράντα μίλια την εβδομάδα, όταν η μαμά μου ή κάποιος φίλος μπορεί να κάνει μπέιμπι σίτινγκ, μερικές φορές έρχεται μαζί μου και ο μεγάλος μου γιος», λέει.

Τέλος η  Nadya δεν αποκλείει μία ερωτική σχέση στο μέλλον.

Star.gr